perjantai 11. lokakuuta 2013

#2

Moikka!
Eilen oli kauhee kiire ja meno päällä, joten en millään ennättänyt kirjoittaa blogia. Kerron nyt kahden päivän asiat..

Torstaina oli koulussa muuten ihan normipäivä, mutta saimme ruotsin, englannin ja äidinkielen kokeet. Ne ei kyllä menneet nappiin:
ruotsi 7½
englanti 6½
äidinkieli 9-
Englanti ja kaikki muut kielet ovat olleet minulle aina vaikeita, mutta en noin huonoja numeroita odottanut. Muita aineita oli historia ja kaksi tuntia liikuntaa. Liikunnan jälkeen kävelin nopeasti kotiin ja napsin muutamia kuvia.
Illalla minun oli tarkoitus mennä kuvaamaan, mutta silloin oli todella pimeää.
(muut kuvat otettu koulussa)










koulusta tulossa






Tänään minun piti tehdä My School Day, mutta kamerassa ei ollut akkua..ylihuomenna tulee My Day.
Koulun jälkeen äiti otti minut kyytiin ja lähti viemään minua tänne Hämeenlinnaan, MP Riding Centeriin. Matka kesti reilu 2 tuntia, yhden pysähdyksen taktiikalla ;) Tänään päättyi myös ensimmäinen jakso, ja lukujärjestyskin onneksi muuttuu! (kuva vanhasta lukujärjestyksestäni)

Heti tultuani ratsastin pari hevosta. Yhdeksän aikaan illalla pääsin tänne kahvioon laittelemaan tavaroitani järjestykseen ja avasin tietokoneeni.
Minun syyslomaani kuuluu siis täällä asumista :)
Húomenna tulee kunnon postaus, sillä nyt on pakko mennä nukkumaan, sillä täällä alkaa jo klo 8.00 estehyppelöt ja kestävät iltaan.

Toivon, että vastaisitte näihin kolmeen kysymykseen!
-Mitä syyslomamenoja/-suunnitelmia teillä on? :)
-Ja mitä parannuksia tekisin blogiini, jotta siitä saataisiin hyvä?
-Onko kuvia liikaa?

  

6 kommenttia:

  1. Kuvia ei oo liikaa! Mistä toi JH Collectionin koiran loimi on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ostanut sen Hööksistä:) takki on ihan älyttömän hyvä ja lämmin! Koirani on vilukissa, joten joskus tämän alla on toppis.

      Poista
  2. Kuvia ei oo koskaan liikaa! Ja mulla on vasta ens viikon torstaina ja perjantaina syysloma jollon oon menossa kaverille ratsastamaan :)

    VastaaPoista
  3. Oletko jossain tallilla töissä vai miten olet päässyt ratsastamaan Juulin ja Martinin hevosia yms. ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole töissä, sillä ei ole ikää sekä tarvetta. Ainut "työni" on ratsuttaa hevosia :) Juuli piti minulle valmennusta Martin kanssa ja pyysi seuraavana päivänä ratsastamaan hevosiaan.miksi et tullut kysymään hevosblogissa, jossa kirjoitus oli :) :D

      Poista